Edibaby Arkadaslar 27. Haftama girdim. Karnım sertleşmeye ve rahatsız hissetmeye basladı sanki bebek ters dönmüşte ayaklarıyla yukarıya ittiriyor gibi. Bebek kaçıncı haftada ters döner? Acaba bundan dolayı mı yoksa baska birşey mi var.
Yaagmurr Edibaby ben geçen hafta doktora gittiğimde doğum pozisyonu almış ama gayet normal dedi 26+3 de gitmiştim
Smctn Edibaby bende 26 haftadayım merak ediyorum nezaman döner diye erken doğum riskim var hemen dönmez insallah
Beri_ilhan Bende 27+2 oldum bebek doğum pozisyonunda. Doktorum olması gerektiği gibi dedi. Ama karnımın altında çok baskı var. Şimdiden çok agirlastim sanki
Almilaaa Bebeğin dönmesi doğum yapacağınız anlamına gelmiyor ki son haftalarda baş aşağı dönüp birkaç gün arayla geri normal pozisyona geçiyorlar. Devamlı baş aşağı kalmıyorlar zaten.