Arkadaşlar bugün doktora gittik. Herşey çok güzel yolunda dedi doktorumuz. 34+2 deyiz. 46cm 2400 kg. Hergün karnımda uyuyan bebek sabahtan beri hiç uyumadı. Sürekli kıpır kıpır. Aksi bir durum da olmadığı söylendi. Benim gibi aynısını yaşayan var mı? Lütfen bana yalnız olmadığımı söyleyin. İster istemez taktım kafama.