Frdglp Aysnduru sizinki biraz erken baslamis sanirim 30.haftamiza gricez yeni yeni kasinmaya ve catlamaya basladi
Busra34ybg Aysnduru canım çatlamaya başladıysa kaşınır krem kullanmaya başla hemen yoksa baş edemezsin çatlarlar artmaya başlarsa kasıntı da artar baya erken başlamış senin 20. Haftadayım ben henüz bisey yok
Deryalbr Aysnduru biooil diye bi yağ var bitkisel bi karışım ablam ondan kullanmıştı hiç çatlagı kaşıntısı olmadı kıllanma falanda yapmadı. Doktoruna danışıp kullanabilirsin hem guzel kokuyor hemde yumuşacık yapıyor
Aysnduru Dr yazacaktı o zaman ben bidahakine kremi yazdırayım canlar benim 2 oğlum var 13 12 yaşlarında lar inanın unuttum 🙈şimdi 3 cü ilk gibiyim 🤣hiç çatlaklarım oluşmamıştı bunda oluşacak sanırım 🙈🙈
Mervetekmn Aysnduru evet normal çatlayabilir genelde çevremde gördüğüm kasıntı başlıyor sonra catlıyorlar
Aysnduru SNM1idil canım burda tartışıyoruz kaşıntı olurmu olmaz mı sende göbiş de kalmışsın tamam sana göbek diyeyim nasıl yetişkin oldumu😝
Beriliko17 Bende 11+6 dayım bugun göğsümde ve karnımda fena bir kaşıntı başladı normalde zayıf bir yapım var hemen de karnım çıktı muhtemelen karnım büyüdükçe çatlamaya başladım gene ilk kızımdada olmuştu genetik bir durum bence🤷♀️
Thysn23 Benimde 18 de başladı bazen kaşınıyor parcalarcasina kasiyasim geliyor elbise üstünden kasıyorum olsa diyorlar ama mümkün değil geçmiyor ki ilk hamileliğinde hunharca kaşıdım göbek harita gibi oldu gecmiyecek heralde 😔
seymaabyk Benim de çok kaşıntım oluyor ama elimden geldiğince elimi göbeğime götürmemeye çalışıyorum yoksa çatlağım artacak 🥺
AycanAycan19 Aysnduru bende 14 haftaligim bnmde basladi kasinti. Zayif oldugum icin karnim cikmaya basladi catlaklar erken baslayacak o zaman bizde
Lolo3434 Aysnduru canm kasimamaya ozen goster kasiyinca çatlıyor hindistan cevizi yag falan kullan bendr bilincsizdim cok kasidim gobegimde fena yırtılmalar ve catlamalar var … Ic karnim dar olduğu icin gobek açılıyormuş be cok kaşınıyor…. Lutfen kasima sonra insan cok kotu oluyor o catlaklari gorunce benimki oyle ya …😪😪😓😱