fpkprensesim esraizmirli 16 sında tarama testi sonucuna gitcem ama bu doktor cinsiyetimizi söylemiycek gibi o yüzden o gün hemen özelede gitcem🙈
esraizmirli fpkprensesim devlete gidiyosunuz sanırım devlette söylemiyorlar genelde ama özelde hemen söylüyolar ☺️
esraizmirli Busra0710 biraz büyüsün bakalım keseye göre tahmin etmekte bana göre doğru değil çünkü benim kesemde yuvarlaktı ama oğlum olacak fasulye gibiyse erkek derler normalde ☺️
fpkprensesim esraizmirli ben ikisinede gidiyorum aslında devletteki tatmin etmezse özele gidiyorum hep ☺️ Ama şimdi tarama testi zamanlarını devlette yatırıyım dedim özeldekide orda yaptırıp gelebilirsin sorun yok demişti☺️
esraizmirli fpkprensesim birtek ikili test yaptırdım devlette yaptırıyorum bende tüm tahlillerimi zaten muayene içinde özele gidiyorum ☺️
gkcy haftada kontrolüm var 1 hafta sonra acaba cinsiyeti belli olurmu yada tahminde olsa bişey söylermi? herkes belli olmaz ümitlenme söylemez bişey diyo ama 🥺🙈 çok merak ediyorummm
fpkprensesim esraizmirli benim özele gittiğim doktorda hep tahlilleri devlette yaptırıp bana gelebilirsin sorun yok diyo sağolsun ☺️ Sizin kaç haftalık şuan ☺️
fpkprensesim esraizmirli ya rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bizede o günleri gösterir inşallah şu tarama testi hayırlısıyla bi sonuçlansaydı başka bişey istemem 🙏🏼
fpkprensesim esraizmirli evet 2 li yaptırdım sonuçta 16 sına çıkcakmış bakalım nasip🙈 ama ne derseler desinler inanmıycam ki zaten 😂
esraizmirli fpkprensesim evet hamileliği zehir etmeye gerek yok çok down sendromlu diyip sağlıklı doğan çocuk varkii Rabbim sağlıklı versin inşallah
fpkprensesim esraizmirli evet benim kuzenim aldırıyoru nerdeyse ama sonra kıyamadı olsun dedi sapa sağlam doğdu çocuğu o yüzden yaptırdım ama kendimide gayet ikna ettim inanmıycam ☺️
fpkprensesim esraizmirli amin inşallah hep böyle şeyler diyolar işte insanların kafasını bulandırıyolar
esraizmirli fpkprensesim evet en güzeli yaptırmamak zaten en azından kafan rahat bu şekilde insan hamileliği zehir ediyor kendine burun kemiği ve ense kalınlığı normal çıktıysa kanda da bişey yoktur inşallah🤲🏻