hhulyas hHayr 34+6 da tahlil yaptilar gosterdim kanin düşük ilacina devam et dediler okadar.Sağlık ocagndaki ebede test yaocakti doktr yapnca ona yaptirmadim zaten kanim yok olanida vermim dedim😂Doktr yeni bi tahviye vermedi veya ilacin dozunu artirmadi kullandgn ilaca devam et dedi zaten 4.ayimdan beri kullaniyorum bu ilaclari işe yaramiyomu anlamadim.Normaldede kansizligm vardi ama ama hamilelikte hep ilac kullandim hala düşük doguma kalmis 1 ay 35+5 hafta olduk.