Snamp Kızlar 1ay oluyor doğum yapalı kanamam ilk 15gun oldu şuan da hala akıntı geliyor kötü kokuyor normalmi sizde de böyle oldumu doğum yapanlar
AyeGlKarabulut doktora gidin fitil veriyo sonra geçiyo içdeki parçalardan dolayı zahar bended eolmuştı berbattı yaa şimdi yine olacak hatırlattınız 😂😂