Zeyyakup korkmayin streste neden olimur cunku buna. Benim 2. Hamileligim ilkinde 2 sefer kanama yasadim ve ceviz buyuklugunde parca dusurdum ama sukir oglum sag salim dogdu ve 2 yasinda hatta abi oluyo :) simdi gene hamileyim ve kanama yasadim en baslarda hatta lekelenme falan degil bariz şakır şakır bir kanama serum igme yedim progestan kullandim ve hatta ertesi gun ucaga binip tatile ciktim. Simdi 29 haftaligim. Caninizi sikmayin siz morelinizo yuksek tutun ki hersey guzel olsun