Bende yaptırmıyorum yaptırmadım evd ekendim açlık yokluk ölçtüm tokluk yüksek çıkıyordu dahiliyeye gittim beni diyetisyene yönlendirdi bir hafta sonra kontrole gel dedi evde 10 kere kan ölçüyorum aç 1.saat tokluk 2.saat tokluk ve gece 11 de . Şeker yüklemesi şart değil yaptırmayacak olursan bu şekilde yap götür . Bu da bir çözüm en doğalından 👍