Gzm_polat Merhaba anneler telefon hesabına göre 17+4 haftalıgız doktorumuzun demesine göre 19 haftaligiz 1 aydir doktora gitmiyorum daha oynadigini hissetmedim sizler hac haftaliksiniz hissedebiliyormusunuz
Buseyvz Gzm_polat 18. Haftada hafif hafif hissetim 20. Haftadan sonra daha net olmaya başladı şimdi 25. Haftadayız maşaallah kendini belli ediyor baya 😊 ama bunun bir kuralı yok yani telaş yapmayın 25den sonra hissedende vardı burada ilk gebeliklerde daha geç hissedilebiliyormuş.
Aysun1983 Gzm_polat 12.hafta da hissettim ama benim bu ilk gebeliğim değil gebelik tecrübesi olan anneler erken hissedermiş cnm