halitefe Benim bir hafta öncesinden açıklığım vardı, 1 hafta süre vermişti doğum için. Sancılarım başlamazsa cuma yatış yapacaktı. Ama ben perşembe doğum yaptım. O 1 haftalık süreçte kendi de gelebilir, iğneyi vurmuş olursan sıkıntı yok rahat ol demişti. O yüzden benim açımdan sıkıntı olmadı. Ama kişiden kişiye değişen bir durum da söz konusu olabilir tabi, doktorum bana uygun görmüş olabilir. Sezaryen yapacağım deseydi de tamam derdim, doktorunuza güveniyorsanız bence söylediklerini yapın.