Gereksiz şeylerin listesinde birinci sırada geliyor lohusa takımı benim için. Doğumdan sonra afedersiniz çok kanama oluyor. O incecik beyaz dantelli takım bana çok saçma geliyor. Kim icat ettiyse lohusa takımını Allah akıl fikir versin 😂 Pijama takımı yeterli hem daha kullanışlı. Gecelik altına tayt da alabilirsin. Yataktan kalktığın zaman üstüne sabahlık ya da ferace giyebilirsin. Ben öyle yapmıştım.