Cerren Ayın 16sında kan testi ile hamile olduğumu ve hcgmin 424 olduğunu öğrendim doktor ayın 25inde gel keseye tekrar bakalım dedi şu an gözükmüyor dedi. Acaba doktoru mu dinlemeliyim yoksa sakin kalıp 25inden 1 hafta sonra mı gitmeliyim. Çok heyecanlıyım
Cerren Anm bilmiyorum ki 🙂) ama günler geçmiyor yani 🙂 sörf ne kadarlık olduğunu öğrenmek o keseyi bi görmek için çatlayabilirim 🙂)