Kızlar happy kidssede yazdım kimse cevap vermedi. 2 aylık bebeğim var anne sütü ve mama ile beslemeye başladım ama oğlum mamayı içmiyor zorla 50cc içiyor ve emiyor. O 50 ccyide şırınga ile veriyorum normal mi. Yemek şekli. Biberon tutmuyor çünkü sizlerin bebeği ne kadar mama içiyor bana az gibi geldi