Kızlar 39+5 hamileyım ve daha yenı wc ye gittim cıktıgım iç çamasirim ıslanmış sonra bı 10 dk gectı degiştirmek için odama geldim altımı cıkardım bianda çişiöi yapar gibi sıvı aktı halıya sasırdım durdum sadce suyum mu altıma mı yaptım anlamdım sonra bi iki damla daha geldi şuan bisey yok gibi aceba hastaneye gitsem mi anlamadjm hemen acrle etmek istemiyorum kaybanamda kalıyorum bu gunlerde ev bıraz karısık köyfen dede ile babanne bize getirdik hastalandılar ev cok kalabalık dedı hastaneye yattı kaynanam tüm gün hastanede oldugu için kendini izole ediyor ev öle iken de bianda hastaneye gitsem mi bilmiyorum ve BEBEGIM SABAHTAN BERI O KADR SAKIN Dİ Kİ NERDEYSE HAREKET ETMİYOR GİBİYDİ AMA İKİ SAATİR İÇİMDE BİR AN DURMUYOR SANKİ DELİP CIKICAK