Kızlar ben 13+5 teyim Allah’a şükür şu an herşey yolunda gidiyor .
Ama şimdiye kadar sadece folikasit bide Levoration(tiroid için)kullandım
Bi tanıdığım la konuşuyorduk
kan ilacı decavit filan mutlaka yazıyorlar sana nasıl yazmadılar filan dedi.
Bi kaç arkadaşım daha öyle dedi kafam karıştı 🤔
Gerçi doktorumda şu ana kadar ki tahlil sonuçlarıma göre filan değerlimi iyi demişti .
Biraz kafam karıştı
hiç vitamin filan kullanmayan varmı?
Bu arada Kocaeli Derman Tıp ta Ceyhun Ateş’e gidiyorum
daha önce gidenler varmı aranızda ?