MaviMasal Sat’a göre Ocak 7-8 gibi oluyor ama sezaryan istediğim için muhtemelen yıl başından bir iki gün önce doğacak inşallah. 34+5im ama artık nefes almakta bile güçlük çekiyorum.
gmzcvk Maryammi1 ama az da olabilir arti eksi kilo oluyor ya genelde, hadi insallah kanala indiyse ne guzel hic kramp ya da agrilariniz var mi?
Maryammi1 gmzcvk evet canim azda ola bilir cokta ama kilosu iyi, 3kilodan fazla olur bebek dogdugu zaman dedi doktor. 14 icin gun aldiq bakalim nolucak. Evet regl sancisi gibi sancim kasilmalar falan oluyordu ama oyle cok agrili degildi
sarisu1 Cer92- 35+5 aralıkmı Ocak mı olacak bakalım ama beklemez herhalde son bir güne kadar yılbaşında doğurmak istemiyorum 😂
Maryammi1 gmzcvk 14 aralik icin gun aldik bakalim nolucak😍 ama eger sancin falan olursa erken ola bilir dedi
Zeyno25-bykl Maryammi1 bende 14 Aralık için gün aldım sabah gidip yaticam inşallah bebeğime kavusucam 🥰🤗 sezaryanla olacak tek korktuğum şey epiduralle amelyat olmak ben genel istiyorum doktordan rica edicem bakalım ne dicek🤷
melegegebe Selen18 ah ben de ocak basi son hafta lakinn sezeryan olacagim veee aralik sonuna dogru planliyorum ana cocugum erken gelmeye kalkmazsa 🙈 34+5 oldul🐣🤍🌼
Maryammi1 Zeyno25-bykl bende genel istiyordun falat doktorum tavsiye etmedi. InshAllah saglikla kucagimiza aliriz❤️🙏🏻