Birdelininbiri Dün ve bugün sabah yaptığım erken gebelik testleri silik çıktı bugün akşam normal kaset test yaptım onda yok gibi.. anlayamıyorum ne demek bu fotolar linklerde Erken testler https://www.kadinlarkulubu.com/forum/attachments/fd02c9e9-06b5-4487-ba1e-75aea18d5088-jpeg.2731250/ normal kaset test https://www.kadinlarkulubu.com/forum/attachments/c62eca3e-b952-4ba9-8de4-39c1bc4fc6a7-jpeg.2731251/
Yaagmurr Birdelininbiri bence gebelik var yalnız küçük olduğu için öyle görünüyor bi kan testi yapın isterseniz
oykuduru21 Birdelininbiri 30 kasımdaki koyu bugün yaptığınız niye silik anlayamadım 🤷🏻♀️ Ama bende kaset testteki gibi aşırı silik çizgiyle öğrendim hatta betam 23 küsürdü hayırlısı olsun gönlünüze göre versin allah 🙏🏼
mrvshn1 Birdelininbiri Allah allah 30 Kasım da yapılan 1. Aralığa göre daha net☺️ Ama var gibi sanki normal testte de çok silikte olsa canım
Sevgi19 Birdelininbiri benimde 3 gün kala yapmıştık kıpkırmızı idi seninki geç döllenme olabilir ama kan testi en garantisi
Emel38 Birdelininbiri hayır değil şuan , adetiniz geçtiğinde belli olur . Biri Silik Gibi 2 çizgi yada tam belirgin 2 çizgi olur pozitifte..