Kızlar merhaba.Kanda hemoglobin değerim sürekli normalin altında çıkıyor.ilaçlarımı da düzenli kullanıyorum ama artması gerekirken daha da düşüyor her ay. Sağlık ocağının verdiği VEGAFERON u kullanıyorum acaba ilaçla ilgili olabilir mi? Sizler kangi ilaçları kullanıyorsunuz kan için?