shdemir bizimde 10 günlükken başladı illet gaz sancıları herşeyi denedim acı elma yağı aldım aktardan karnına ve ayaklarının altına masaj yapınca çok iyi geliyor ama benim kızım çok ağladığı için yapamıyoruz bende aktardan Rezene anason kimyon aldım hepsini karıştırdım bu karışımdan 1 tatlı kaşığı 1 kupa ya demliyorum günde 2-3 bardak içiyorum düzenli olarak. sütten bebeğe geçiyor ve çok iyi geldi ağlamaları sancıslrı azaldı denemeni tavsiye ederim bu atada biogai kullanıyorum düzenli olarak o da çok iyi 👍😊