mlsmrtgl Siz Batman’dasınız diye sürekli size soruyorum kusura bakmayın. Medical parkta doğum fotoğrafçısı var mı hastanelerin oluyormuş. Oda falan süsletmeyeceğim, sadece 5-6 poz bebeğim ve eşimle hatıra kalsın diye çektirmek istiyorum. Çok kişiden duydum hastaneyle anlaşmalı olan yerler varmış soruyorlarmış, çektirmek istiyor musunuz diye