Sevil7878 Doktorun söylediğine göre 4 yada 5 haftalık gebeyim kese görünüyor fakat bebek görünmüyor neden acaba😔
Deletedmom15 Sevil7878 daha kucuk oldgu icindir endiselenme bekle sabret haftaya gorunur insallah oluyo oyle bazen
Basakgul Sevil7878 Daha küçük olduğu için önce kese sonra bebek görünür canım.Ben de görmemiştim 5+2de gördüm 6+2de de kalp atışını duyduk.Sabret :)
Safisss Sevil7878 Kız daha küçük görünmez ,kalp atışını duyduğn zaman görünür inşaallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Sevil7878 Safisss ay inşallah öyledir beni çok korkuttular bos kese olabilir diye Allah razı olsun canım 😘😘
Meltemilhan Sevil7878 üzülme dha yeni olduğu için 5+5 te gittim bnde keseyi yeni gördük bir sora gitiğimizde bebek kalp atışı olucak sanırım
Kaderimm Sevil7878 tatlım daha susam tanesi kadar görünmemesi normal 7haftanda net bı şekilde görürsün sıkma canini