cerencann Kızlar malum pandemi dönemindeyiz ama doğum için ve hamilelik dış çekim için fotoğrafçı tuttunuz mu fiyatları neler sizce tutulmalı mı 🤷♀️
strongmom cerencann ben sezon sonu oldugu için çok uyguna hallettim hamike çekimi ve hastaneden bebek odasını çekecekler doğuma girmelerini istemedim mahrem oldugunu düşünüyorum fotograf çekimi ve video film yapacaklar hepsi 250 TL yaptırdım 🙈
Seval22 cerencann hastanenin fotoğrafçısı ile anlaştım doğum anında ve ertesi gün kıyafetlerle çekicek 750 tl aslında eltimde doğum fotoğrafçısı ama kabul etmedi hastane sadece bizim fotoğrafçımızla olur dediler
mom2020 cerencann ne gerek var pandemi sürecinde… zaten hastaneye almıolar dısarı da cıkıp hast etme kendini.. ama sen bilirsin
kubra-klc34 strongmom bayağı uygunmuş, hangi fotoğrafcı acaba? Bide yenidoğan çekimide yaptırcak mısınız
strongmom kubra-klc34 yeni doğan çekimi dahil değil ama doğdugunda aynı kişilere yaptırıcam bebek stütyosu ismi instagramdan buldum