Kubra46 Benimde ilk test yaptıgım da 25 dk sonra falan çok çok silik bi cizgi çıkmıştı iki gün sonra bi daha yaptım oda 10 15 dk sonra yine çok silik çıktı kan verdim Deger 59 çıktı ama kimyasal gebelik oldum bugün kanama başladı düşük oluyor
Kubra46 Rmys11 benim ilk yaptıgım test de aynı seninki gibiydi hatta daha bi belirsiz Di benimki çok dikkatli bakınca belli oluyordu
Anestezist Betulmtn testin markası neydi..bende 2 gündür freely marka kullandım 3 saat sonra 2. Çizgi çıktı hep…yani markanın kaliteside önemli sanırım.