MiranEfeninannesi Kızlar 👼🏻 Hastanede fotoğraf çekmek için isimli olan sizce nasıl kıyafet almalıyım bebeğe ? 3lü takım mı ? 5li takım mı ? 10lu takım mı ? 1 tane normal 10lu 2 tane de 5li hastane çıkışı var. Görsel amaçlı isimli sizce kaçlı olandan yaptırmalıyım ?
Cicilibicili MiranEfeninannesi fotoğraf çekimi için 10 lu takıma gerek yok canım. Zaten tulum şapka eldiven takıyo oluyo. İç zıbın vs sen aldıklarından da giydirebilirsin.