Frdglp Kizlar 3gunde 1 mutlaka oluyo sanki bayilcakmisim gibi icim bi tuhaf oluyo her gttigimde kontrole hem kanima hemde tansiyonuma baktiriyorm seker yuklemeside yaptrdim hicbi sorun cikmiyo ama neden boyle oluyorum aranizda bu durumu yasayan varmi🥺
HandeLA Frdglp belkide canım öğünlerinin arasını çok uzun tutup az su içiyor olabilirsin yada psikolojik
Busra34ybg Frdglp canım damarların ani bi şekilde genişlemesi basınca neden olduğu için bayılacakmış gibi yada için geçiyormuş gibi hissetmene neden oluyor bende aynı durumdayım
HandeLA Biz bu dönemde çok kırılgan ve strese yatkın olabiliyoruz anlamadan birşeylere üzülüp vücudun patlak veriyor olabilir 🤔
Frdglp HandeLA evet haklisiniz kucuck bi seye aman bebek hareket etmedi bisey olmusmudur diye icimiz icimizi yiyo hayirlisiyla gecsin bugunlerde insallah🤲
Frdglp Busra34ybg yaa oylemi peki o an icin ne yapmamiz gerekiyo acaba siz nasil geciriyosunuz cunku yatsamda uzansamda bi sure geciremiyorum
Frdglp Busra34ybg canim kusura bakma ben 3gundur surekli ayni haldeyim seninde oylemi korkuyorum bi sorun var diye gecen ay doktora soylemistim ama normal demisti gtmelimiyim tekrr acaba doktora🥺
Busra34ybg Frdglp ben sola doğru yatıyorum bacaklarımın arasına yastık koyuyorum o şekilde kan akışı düzene giriyor gebelikte bi süre öyle uzanınca geçiyor canım
Busra34ybg Frdglp bende ara ara oluyor canım geçiyor kalıcı değil çok kötü hissediyorsan doktorla tekrar görüş istersen