Yazarım yazmam derken belki birilerine moral olurum diye, birazda moral ve dua olsun yazmak istedim. 1,5 yıllık evliyim. Stresli bir iş ortamım vardı doktorum tamamen stresten bebeğimin olmadığını söyleyince kariyerime ara verdim. Eşime sperm testi bana rahim testi derken ben 2 ay olmadan hamile kaldım.. Pandemi bebeği oldu bal oğlum 😊
Gayet sağlıklı sorunsuz bir hamilelik geçirirken 29+4 te bir gece sulu bir akıntı hissettim ve doktorumu aradım. Takibinde olduğum doktorum telefonumu meşgule atınca devlet hastanesi aciline gittik ve sorun olmadığını bazen idrarla karıştırışdığı söylendi. Bir gün sonra aynı saatte bu sefer daha yoğun bir su akışı hissettim ve yine acildeydik. Suyum gelmişti direk şehir hastanesine sevkim yapıldı 3 gün boyunca ciğer geliştirici, magnezyum yüklemesi derken 30+1 de acil sezeryana alındım. Meğer enfeksiyon kapmışım ve beni kurtarmaya girmişler ameliyata.. Spinal sezeryan ile çok rahat bir süreç geçirdim, 4 saat sonra ayaktaydım ayağa kalkar kalkmaz gaz durumunu çözdüm ve yürümeye başladım. Oğlum için güçlü durmalıydım çünkü şimdi bal oğlum 6 günlük ve küvözde bense daha iyiyim.. Şimdi ona kavuşmayı ve birlikte evimizde olmayı bekliyorum
💙 Stresten uzak durun
💙 Depend külot şeklinde olanı hayatımı kurtardı diyebilirim
💙Gecelik ameliyat sonrası için çok rahat oldu
💙Göz bandı bir diğer hayat kurtarıcım oldu
💙 Özel muayenesi olan bir doktorum vardı, ilgi daha iyi olur, daha rahat olurum diye tercih ettim ama yanılmışım.. Doktor seçimi gerçekten çok önemliymiş.