Suna11 Benim tecrübem olmadığı için yani genelde negatif olduğu için tam tecrübem yok ama bir ara araştırmıştım bir çok kişi erken gebelik testinde çıkmadığını normal testlerde çıktığını falan söylemiş. Marka olarak bilmiyorum tabi.
ozlem-t Bu testi kullandım ve beni yanılttı. Her defasında çok silik çizgi gördüm, gebelik olmamasına rağmen. Belki de benim kimyasal gebeliklerimi göstermiştir. Bünyem hamileliği kabul etmemiştir. Yani fazla hassas bir ürün. Bence denemelisin.
Smyyeakyldzz00 Fv3 ben her iki hamileliğimdede bu testle öğrendim adetten 3 gün öncesinde yaptım. İkisindede yanılmadı bilemicem yorumlarınıda çok doğru olduğu yönünde okuyarak almıştım.