Haticeada Merhaba anneler ne zman öğrendiniz cinsiyet siz ben 17haftaliken öğrendim erkek dedi inanmadım sonra detaylı ultrason geçtim sizce yanıltır mi detaylı ultrason a
oykuduru21 Haticeada biz 18+2 de öğrendik koz dedi doktorumuz. Bu zamana kadar erkek demişti ama bacak arasını boş gördük ve kız olduğuna emin olabildik😅 ama yine de detaylıda daha net öğreniriz sanırım
Aysnduru Haticeada bende 3 haftalıkken öğrendim detaylı ultrasona gelince yanıltmaz diye biliyorum canım
Kaderimm Cnm ilk gebeligimde 3bucuk aylıkken öğrendim ama doktordan doktora değişiyor bu net her doktor 16haftalik olmadan göremiyor kzin olucak demişti doktor ellerinizden öper 5yasinda bir kızım var
Duygu3437 16 haftada öğrendim kesin kız dedi değişir mi dedim emin olmasam oran verirdim dedi organını gösterdi şuan 17yim 3 hafta sonra ayrıntılı ultrasona gireceğim değişimi bilmiyorum ama organına kadar gösterdi değişmez diye umuyorum
Mihriban_adsaz Haticeada ben 12.haftamda yım bugün hastaneye gittim önce kıza sonra erkeğe benzetti çıkıntı gördüm bence erkek dedi değişir mi sizce?
Deniz1634 12.haftada kıza benzettidevlet hastanesindeki Dr 14haftaliktim özele gittim yuzdeyuz kız dedi.