Berfinnnzeynep 39+2 haftalık oldu bebeğim vurduğu tekmeler bile canımı yakmaya başladı dün geceden beri kıpırdasa canım acıyo doğum belirtileri olabilir mi ama doktorada gidemiyorum karnım acıyo gibi sanki rahatsız hissediyorum kendimi
ceren63 Doğum belirtisi nişan düzenli sancı veya kasılma ve su gelmesidir. Bazen ishalin de doğum belirtisi olduğu düşünülür. Bazı anne adaylarında aşırı enerji hali de görülebilir ama hareketlerin can yakması belirti değil maalesef
Berfinnnzeynep Sevdaa123 anladım ama aşırı canımı yakıyo bebeğin hareketleri bi değişik hiç böyle olmazdı