Ayferi Haftaya Çarşamba 39 haftalık açılma var mi diye bakacak 2. Doğum olacağı için çatı muayene olmayacak açılma olursa 2-3 cm suni sancıyla doğum var açılma olmazsa 16 Aralık kesin suni sancı ile doğum bi aksilik çıkmazsa doktorla böyle konuştuk
Dilanilngi Ayferi 37+4 yorgun hissediyorum yorgunum, bel ağrılarım arada sancım oluyor ama hiç nst de sancı çıkmıyor,40’ı beklemesinnn 😬
Ssaree Bizde 38+5 iz pazartesi sancilarim cıktı 100 e vuran duzenli sancilar ama açılma yok diye sanirim eve gönderdi doktor yarin tekrat gidicez bakalim😊
Halimer Ayferi bende öyle normal dpgum 40 a kadar oldugu icinmi 16 aralık dedii doktor tahmını ultroson tarihine göremi
Esraeymenahmet 38+1 şuan haftaya nasipse kavusuyoruz biz 39+2 de sezeryanla bel ağrım başladı dünden ve bebek cok kasılıo
Halimer Ayferi benımkıde 37+1 de 33300 gramdı perşembe günü gidieceö 38 +2 oluyorumm bakalım kaç kilo olmuş