Burcusamet ece123 cinsiyet bellimi sizinnn bizde 12 den sonra 14+2 olucaz bidahaki gitmemde belli olurmu acaba bizimde😕
Prenslerannesi Bende mayıs annesiyim ve ikinci oğlum geliyor. Kızlar alısverişe basladınız mı dogdukları mevsim sıcak olacak suan hep kalın şeyler var beklemeyi düşünüyorum sizler ne durumdasınız
busra55can61 Prenslerannesi çok kalın birşeyler almayın bizde baslamadik ilk bebeğinden var birseyler ama çok da ince şeyler almayacagiz. İlk doğduklarında ortama alışmaları zor oluyor
Prenslerannesi busra55can61 bmmde ilk oglumdan birşeyler var onda çok abartmıştım gıymeden küçülenleri oldu bunda kendimi durdurmak istiyorum o yüzden
busra55can61 Prenslerannesi aynen öyle yapın ayni bizde öyle oğluna giydiremediklerm dahii var hastane çıkışı battaniye birkaç kıyafet alacağım sadece
Burcusamet 14+1 gunluguz mayisda olacak nasip olursa bakalim henuz cinsiyetimiz belli degil sabirsizlaniyorummmm
Burcusamet PrensesiMira bebegim daha karnimdayken inatla korkutuyo bizi inatlasip kendisinide gostermez😊😊