aseloykununannesi Kızlar 39+4 haftalık oldum cuma kontrole gidicem acaba meryem ana otunu alıp suya koyup gitsem olurmu bilgisi olan varmı
Elfynsmr aseloykununannesi herkes bilmez ama zaten doğuma 20gün öncesinden suya koyıp azar azar içmek gerekiyor canım östrojen hormonu yavaş yavaş alıyosun hem açılmayı sağlıyor hem sancı için kolay oluyor. Benim 17 günüm kaldı yarından itibaren içmeye başlayacağım
gamzelim2234 @aseloykununannesi meryem ana otunu doğum başlayınca suya koyuluyor diye biliyorum o açıldıkça rahimde açılıyormuş doğum olur olmazda hemen çıkartılması gerekiyor bence sancınız başlayınca suya koy