minikos Kızlar bebeğimin karnı birazcık önce gidiyomuş var mı aynı durumu yaşayan acaba herhangi bir sorun olur mu bilgisi olan cevaplaya bilir mi 🌸
Lebis6 minikos kaçıncı haftadasınız ? Belli bi zaman sonra düzene giriyor haftasıyla uyumlu oluyor diye biliyorum bide gebelik şekerin var mı ?
Elfynsmr minikos benim 1 hafta önden gidiyor bi sorun mu diye sordum doktorum da yok sadece iri bir bebek demişti
minikos Elfynsmr benimde 3 hafta kadar önde 🙈 başı ve bacakları 1 hafta önde karnı böyleymiş yemene dikkat et haftaya bidaha gel dedi , bende sorun olur mu dedim olmaz ama dikkat etmen lazım dedi bakalım haftaya nolcak
Lebis6 minikos bilemedim genelde şeker çıkınca o tarz durumlar oluyor diye biliyorum ama oda haftalar içinde kendini toparlıyor yani haftayla uyumlanıyor doğuma yakın sen doktorunu dinle canım ne diyorsa öyle yap
Elfynsmr minikos hamur işi beyaz ekmek kızartma fazla meyve tüketiminizi sınırlayın muhtemelen normal sınırına geri döner bide ırsi olabiliyor eşiniz ya da sizin ailenizde iri bebek olmuşsa bana bunları demişti doktorum hep 😊
minikos Elfynsmr bu aralar biraz doyma hissi mi kaybettim fazla yiyodum ama dikkat edicem 😬 evet aslında eşim 5kg doğmuş genetikte etkili
Medineliler-9 Merhaba şu an aynı durumu yaşıyorum bebeğin karnı 3 hafta önden gidiyor sizin süreç Nasıl ilerledi