Irmakkk01 KİZLAR LOHUSA TAKİMLARİNDAN ALAN VARMİ YERİ NASİL ACABA URUNLERİ GUZEL DURUYOR VE FİYATİDA GAYET İYİ
Tugbanur_19 Bende bebeğim için alışveriş yaptm ordan gayet iyi ürünleri memnun kaldm ama kendim için ordan bişy almadm o yüzden bilmiyorum malesef
yumukeller Kdg evet ben memnun kaldım. Babynestini falan da ordan almıştım oda çok güzel çıktı yorumlarıda hep güzel