Rumeysagnc Kızlar 13. Haftadayım dün başladım ne zamana kadar içmeliyim? folik asit içemedim inşallah buna devam edebilirim .
Aynur5 Rumeysagnc banada 13.haftada vermişti doktorum hala devam ediyorum bittikçe yenisini al kullan dedi doğuma kadar
Hzl Rumeysagnc Ben öğrendiğim anda basladim suan da 17. Haftadayim hala devam yani doktor devam et dedi demir ilaci ve d vitamini de kullaniyorum onlari 13. Haftada verdi
Hzl Rumeysagnc Onda hem folikasit hemde diger farkli vitaminler var dedi doktorum ilerleyen. Zamanlarda bacak diz kol agrisi oluyor ben ayaklarima basamadim 1 hafta kemiklerim agridi hep ondan d vitamini verdi damla seklinde suya karıştırılıyor.
okroya Ben 33. Haftamdayım doktorum yavaş yavaş bırak bebek kilolu dedi ki ben düzenli içmedim haftada ⅔ kere anca içtim
okroya Rumeysagnc multivitamin tarzında bir hap devlet karışılıyor. İçinden fazlasıyla vitamin barındırıyor
Oznr3461 Rumeysagnc doğuma kadar kullaniyorsun canim hatta doktor gerek duyarsa dogumdan sonrada kullan diyor