Mommy2b En son 9 ekimde doktor kontorlüne gittiğimden beri sadece 800g gibi bir kilo aldım normal mi sizce? Malum 3.trimesterdeyim büyümesi mi durdu bu çocuğun diye düşünmeye başladım kontrole gidene kadar içim içime yiyecek 🙄
Srhtzlyh Mommy2b bende iki aydır aynı kilodayım. Kontrolde bizde şaşırdık doktorla. Bebeğin kilosuna baktı doktor gayet iyi hatta bir hafta önde gidiyor. Bebem beni yemiş galiba😂
Masalmom Mommy2b valla bende 7 aydır hiç kilo almadım bebek kilo alıyor ama tartıya yansıyan bişe yok hayırlısı bakalım birikip birikip de su son 2 ayda hepsini almam insallah 😂
Mommy2b haziranin25i okroya o zaman ben kilo veriyorum bebek kilo alıyor ve ben sabit mi kalıyorum acaba 🤔
Mommy2b haziranin25i okroya o zaman ben kilo veriyorum bebek kilo alıyor ve ben sabit mi kalıyorum acaba 🤔
haziranin25i Mommy2b yani 25.haftamda 75 Di kilom 30.haftamda da 75. Biz ne kadar kilo alırsak alalım bebeğimiz kanımızdan besleniyor 🌼 tabikide kilo vermeni doktoruna sorman gerek bebeğinin kilosu haftasiyla uyumluysa korkulacak birsey yok 🤗
Mommy2b haziranin25i bu zamana kadar hep uyumluydu işte bir anda evham geldi 🤦🏻♀️ Sanki 1 ay hiç büyümedi
Masalmom Mommy2b ilk gebeliğimde de cok kilo almamıştım aslında toplam 7 kg ile bitmişti gebeliğim ama bunda hiç alamamam bencede biraz ilginc 😂