Morphi Kac gundur bunu konusup duruyoruz esimle, doktor bir hafta once kalp atisi icin esini aliriz dedikten sonra gittigimde kimseyi alamiyoruz dedi? Kimse mi almiyo bana mi denk geldi ?
halitefe Morphi duruma göre değişiyor canım benim iki doktorum var başta ikiside alıyordu sonrasında biri almamaya başladı tek beni alıyor diğeri sıkıntı etmiyor hep alıyor
MomD Morphi canım benim eşim 22. Haftaya kadar ne kalp atışını duyabildi ne de bi kez olsun ultrasonda görebilmişti. Doktordan doktora değişiyor. Sonra doktoru değiştirdik şimdi birlikte giriyoruz yarım saate yakın kalıyoruz.
Buseyvz Morphi her hastane de farklı ne yazıkki, başından beri her kontrolde eşim giriyor medicalparka gidiyorum bu arada.
34_21_23 Morphi maalesef hastanelerden çoğu artık öyle pandemiden dolayı almıyorlar. Her zaman gittiğim hastane eşimi alıyordu geçen gittiğim de artık almadılar. Önlemleri artıyorlar
Morphi halitefe benim anlamadigim esim sonucta ve kendisi oneride bulunuyo sonucta ayni evdeyiz kocam yani dokunmayacak etmicek ki duymak onun da hakki degil mi ve bundan onceki gebeligimin dusuk ile sonuclandigini biliyordu doktor ..
Aysun1983 halitefe cnm tamam eşlerimiz evet evde beraberiz bizleri değil kendilerini düşündükleri için almıyorlar zaten seni beni değil
halitefe Morphi canım şuan pandemi dönemi yani alınabilecek her önlem alınmalı videoya çekin olmadı şuan ne önceki kaybınız ne başka bileyim düşünüleceği dönem değil aynı evde olmanız hastalık varsa ikinizinde hasta olması anlamına gelmez ben poztifken eşim negatifti ve öylece ben hastalığı atlattım yani sende hasta değilken eşinde hastalık olabilir doktorlarda önlemini almak zorunda şu dönemde anlayışla karşılamanız lazım
Morphi halitefe ben anlayisliyim olmasam orda itiraz ederdim ama alan cok doktor var ve bende doktor ariyorum bu yuzden tesekkur ederim yorumunuz icin :)
Morphi MomD ya ne guzel cok mutlu oldum insallah bende boyle bi doktor bulabilirim allah saglikla kucagina almayi nasip etsin 🙏🙏🥰
MomD Morphi Çok teşekkür ederim. Umarım sizde iyi bi doktor bulup bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz 🥰🌸❤️
Mrv24 Benim doktorum da alıyor. Eşim meslekten dolayı hiç gormedi daha bebeşimizi. Ama gelen hamilelerin eşini annesi veya tanıdıkları alınıyor
halitefe Morphi var dediğim gibi doktora kalmış ama banada kalsa bende almam belki sende öyle yapardın hayırlısı inşallah
Morphi 34_21_23 her seferinde almalarini tabii ki isteyip zorlamam ama kotu bi olaydan sonra kalp atisi duyabilmesini isterdim esimin iste belki fazla duygusal davraniyoruzdur ama ne diyim ☹
haziranin25i Morphi her kontrolümde eşimde geliyor hatta her kontrolümu videoya alıyor 😍 eşimi doktorun asistanı çağırıyor buyurun çekim yapabilirsiniz diye 🤗 doktordan doktora değişiyor olabilir bu durum
Morphi haziranin25i yaaa ne kadarr sanslisinizzz cok sevindim adinizaa boyle doktor bulabildiginiz icin hangi sehidesiniz acaba 🥰
Hzl Benim doktorum tek kisi kabul ediyor sıkıntı yapmiyor ama özel muayenehane hastane degil . belki ondan dir yani cok kalabalik bir ortam degil .
Buseyvz Morphi Sizi çok iyi anlıyorum ya bizde uzun süre beklenen bir bebek olduğu için özellikle babanın da gireceği hastane araştırdık insan birlikte yaşamak istiyor o anı ne yazıkki kötü zamanlara denk geldik 🤷🏻♀️ Yani buradaki medical in alıp oradakinin almaması da saçma geldi hatta bir defasında annemde gelmişti 3 kişi girdik hiç sorun etmiyorlar.
Morphi halitefe en azindan kapida tutabilirdi ordan bakardi ben kati davrancagimi dusunmuyorum sakin uyumlu birisi oldugum icin kiyamayabilirdim 🤦♂️🤦♂️☹🤣
Morphi Buseyvz evet kotu zamana denk geldik ama bu bizim hatamiz degil ki ☹ bidaha geri gelmicek o an doktorlara hak veriyorum ama bize yazik degil mi ☹