Kızlar ya nolur fikir verin bize 30 haftalık oluyoruz neredeyse ama hala karar veremedim. Kapı süsü hastane çıkışı yaptıracağım ama yaptıramıyorum 🙄 Şöyle ki Meva kesin ismimiz inşallah. Başına isim arıyoruz. Seçeneklerimiz Ayşe Meva , Duru Meva, Asel Meva, Meva Nur. Yani ısındıklarımız bunlar ama sizinde fikirlerinizi değerlendirebilirim❤️ Yada bunlardan hangisi 😊