relin06 benim ev tozuna karşı alerjim var evimi -3 derecede bile akşama kadar havalandirmak zorunda kalıyorum evin içinde soğuktan donacam nerdeyse evimde hali yok ilacı kullanmasam sürekli çamaşır suyu ile temizlik yapmak zorundayim ve ben 25 haftaya kadar 6 kez kanama oldum doktorum yurumesen bile daha diyor ayrıca kullanmasam her gün yüksek ateşim olur burnum tıkanır parmagimi kaldiracak halim bile kalmaz ilacı tabiki kullanmasam daha iyi ama kullanmazsamda çok kötü hiç bir şehirde alerjinin tam tedavisi yok böyle çekiliyor ilerisi astım