Zek Kızlar ben ilk sezaryanımı genel olmuştum bazıları artık genel olmuyor korona ’dan dolayı diyor daha doktorumla konuşmadım ayın 8inde randevum var bu konu hakkında bilgisi olan varmı ? Spinalden çok korkuyorum 31 hastalığım
Asli94 Zek spinal daha güzel canım bebegini gördügün ilk an ilk aglama sesi bunları yaşa bence inanki korkulacak hiçbişey yok
Adedul Zek ben spinal oldum çokda memnun kaldım yine olsam spinal isterim korkacak inana bişey yok, aksine canınız acımadan bebeğinizn doğumuna şahit oluyorsunuz. Sonrada hemen emziriyorsunuz. Vakit kaybı olmuyor
Kizimveoglumm Zek doktor kararına göre yapabiliyor ama olmasa daha iyi olur diyorlar 😊sağlıklı dogumlar olsun inşallah benimde ilkim geneldi şimdi spinal olucam eşimde girecek doguma 😊
Zek Med burda okuduğum çoğunlukla spinal yazıyorlar genel yapmıyorlar artık falan diye gördüm de ondan daha da fazla korkulu oldum :)
Elcin123 Asla degil tabiki oluyor ama doktorlar zorunda kalmadıkça yapmak istemiyorlar artik genel anestezi
Zek Elcin123 doktoruma sorsam yaparmı acaba :) nedense spinal den aşırı korkuyorum hissedersem bayılırsam kalırsam diye
Elcin123 Zek spinalden sonra bayilsan da olur doğal anestezi 😄 ben ondan korkuyorum ya herkes ya hissetmedim diyor yada damar yolu açılması kadar bi wci olmuyor diyo
Asli94 Zek kendini güven canım hiçbişey hissetmiyorsun zaten sadece bebek cıkarken anlık bi sarsıntı oluyo o kadar 😊
Zek Asli94 kimisi diyor ya hissediyorsun herşeyi ama acı yok falan diye bide yok çok kustum bayıldım falan yazanlarda olunca insan ister istemez etkileniyor :) Ama yinede çok teşekkür ederim biraz da olsa kafam yatmaya başladı sineme karşı 😇😇😆😅
Zek Adedul çok teşekkür ederim yorumunuz için bakalım inşallah bende hemen atlatırım 😊 hiçbirşey anlamada sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı 😊😇
Zek Kizimveoglumm ay ne güzel izin veriyorlar mı gerçi bizim hastane versede izin benim eşim istemez dayanamaz 😊
Kizimveoglumm Zek izin veriyor ama benim eşimde şuan net karar vermiş değil kan tutuyor beni diyor ama o kısmı görmüyor hiç 😂ikna edicem sen olursan ben daha rahat olurum falan diyicem girer büyük ihtimal 😂😂
Zek Kizimveoglumm girerse iyi ben ilk kızımda sormuştum asla giremem demişti şimdi oğlumda sormuyorum bile 🤣 eli ayağına dolaşır kızımı görünce bile ağlamıştı doğumda bide onunla uğraşmasınlar beni bırakır🤣🤣🤣
Kizimveoglumm Zek hahaha benimkide aynı valla kızımda ağlamıştı bunda girse aslında o var yanımda diye ben dahada rahat olurum 😊😂inşallah girer