Olmam gerekiyor var mı olan ?
orkide21 gebelikte endoskopi yapılmıyor diye biliyorum ben
Busra34ybg evet gerekli olmadıkça yapmıyorlarmış ama sormak istedim olan var mı acaaba
Merhabalar oldunuz mu endoskopi