7+5 günlük hamileyim dün kahverengi lekelenme oldu, bugün pıhtılı bir kanama oldu.Çok korktum ve ümidimi kaybetmiştim. Doktora gittik kese var ama bebek görünmüyor. Acaba benzer bir durum yaşayan var mi? Allah hepimizin bebişlerini korusun… Kolay ve sağlıklı bir gebelik aynı şekilde hayırlısıyla güzel doğumlar diliyorum… 😇