tugce_25 kayınpederim de çok soğuk olur bizim memleket diyo biz izmirde yaşıyoruz o tişört giyiyor kış günü biz soğuk diyoruz o da siz soğuk görmemişsiniz der buraların soğuğu bizim oraların bahar havasıdır der hep 😂 inşallah yaza planlıyoruz buraların sıcağındansa oralarda bir kaç gün tatil yapalım