Zuve Aynı şekilde canım bende de ense kalınlıgı cıkmıstı, biz de kanı yurt dısına gönderdik. Amniosentezde ufak da olsa risk oldugu için fetal dna adı verilen bu test yapılıyor artık. Anneden alınan kan yurtdısına gönderiliyor. 2hafta içinde de cıkıyor sonuc, down sendromu olup olmadıgına bakılıyor. Güvenilirliği de oldukca yüksek bir test. %99,8 kesin sonuc veriyor