Kızlar 33+3 haftalığım hayırlısıyla oğlumuz olacak 💙
Sedat umura gidiyorum yeni kliniğe de bu ayın 10unda gidicem inşallah. Sedat beye giden yeni kliniğe giden var mı?
Sizler kaç haftalıksınız hangi hastaneye doktora gidiyorsunuz? Doğumu hangi hastanede düşünüyosunuz? 🌼😃