Ayse_minam Bu gende mutasyonu olan varmı acaba . Kan sulandirici kullanmak mecburimi . Kimi doktor kullan kimi gerek yok diyor kafam karisti
Mlkrfk Ayse_minam bende aynısı var. Üniversite Hastanesi gerek yok dedi. Ama kadın doğum doktorum başladı iğneye
Gizem1034 Canım bende de homozigot var.2 düşük yaptım.3. ye hamileyim ve coraspin kullanıyorum her gün