Nazl_Krdnz Hamişler gebelikte kimisinde normalinden fazlalaşan kıllarınızı nasıl oluyorsunuz bakalım öneri istiyorum benim normalde canım bu kadar yanmaz hamilelikte canım daha çok yanmaya başladı birde karnım ve belim ağırıyor yarıda bıraktım
minikcasper Nazl_Krdnz ah ah bende dertliyim bu konuda ya epilasyon aleti ile alıyorum ama kanıyo artık çok hassaslaştı cildim ne yapacağımı şaşırdım. Ağda yapmadım başkasına da yaptıramam jilette istemiyorum napcaz gııı 😵😵
mercimeginanne Nazl_Krdnz en temizi, en rahatı kuaföre gitmek tabi güvendiğin birine :) gebelikte kan birikimi oldugu içinözel bölge kısmında ağrı daha çok oluyor malesef 🙄
Selimegzoglu Nazl_Krdnz eğer hamile olmadan önce Ağdaya gitmediysen şuan canın daha çok yanıyo olabilir ben çok uzun zamandır gidiyorum kıl köklerim sert değil ben ağdaya gidiyorum jiletle hayatta uğraşamam
Nazl_Krdnz minikcasper yemin ederim bu gün yarısına kadar aldım bıraktım ağlaya ağlaya bacaklarım bile çok ağırıyor dizimden yukarıya zor çıktım gözüm kesmiyor hanımlar 🥺🥺
minikcasper Nazl_Krdnz ah bu halimiz ne olacak ya keşke hassaslaşmasa cilt 😣 jilette çözüm değil hemen çıkartıyor. Geçen gün post açmıştım karanfil yağı ile ilgili dişime kullanmıştım geçtiğimiz günlerde ve uyuşturmuştu temizliğimizi yaparken de sürsek işe yarar mı diye yazmıştım belki yapan kullanan duyan vardır diye ama cevap gelmedi yazan oldu da deneyen olmamış 😃
Svcnn_y Nazl_Krdnz valla göbeğim büyüdüğünden beri hep jiletle aldım ayna koyup karşıma artık 37. Haftaya geldik yarın da çatı muayenem var diye mecbur kuaföre gidip sir yaptırdım doğuma da temiz kalır her halde uğraşmam bir daha umarım 😊 çünkü çok zor oluyor eğilmesi jiletle bile olsa 🙄
Nazl_Krdnz minikcasper valla bu gün düşündüm imkankm olsa lokal anestezi yapıp uyuştursak sonra etkisi geçince de kıldan eser kalmasa ne güzel olur diye de malesef olmuyor 😂😂
Elfynsmr Nazl_Krdnz 36.haftamda gittim ağdaya ama ne hızsa çıkmaya başladı 2. Haftada 🤦🏼♀️ Şimdi gidememde karantinadayım yine jiletle alcam mecbur. Ağdaya gittiğimde de ekstra acısı oldu bi kaç gin geçmedi hatta artık ödem topladığımız için normal ama mecbur jilete devam 🤦🏼♀️
Rabis41 Nazl_Krdnz Daha bugun aldim ozel bolgemi gormeden gelisine yoldum valla😅allahtan cok seyrek artik bitmek uzere umarim doguma kadar bir daha cikmaz bir ay kaldi yoksa bu gobusle cok zor oluyor 🙄
ozlem-06atli Nazl_Krdnz Hamilelik döneminde baya azalma oldu bende. Kız kardeşim güzellik uzmanı. Ağda yaptırıyorum çok rahat bir hamilelik geçiriyorum. 11 gün sonra sezeryan olacağım. Haftaya son ağdamı yapacağız 😊 Kendinizi kasmayın rahat olun hemen olur biter. Hassas bir dönemdeyiz ama en rahatı böyle oluyor.
Nazl_Krdnz ozlem-06atli benimde eltim güzellik uzmanı hamile kalmadan önce gitme şansım olmadı şimdi hamileyim diye lazere giremiyorum birde eşimin işi nedeniyle taşındık öyle kaldı valla
ozlem-06atli Nazl_Krdnz Ben kendimi bildim bileli ağda yapıyorum. Hamilelikten önce de rahat oluyordu ama bu dönem de gerçekten büyük rahatlık. Doğumunuza daha varsa eğer bence ağda yaptırın.
Ayazadam Nazl_Krdnz malesef ilk çocuğum da baya tüylenme sorunu oldu ve dökülmedi ağda yapıyorum 23haftalik olduk halada ağda yapıyorum alıştım ama çok şükür tahriş felan olmadı iyi bence
minikcasper Nazl_Krdnz normalde de kullanılan uyuşturan kremler varmış lazerden ağdadan önce falan kullananlar oluyormuş tabi hamileyken değil. Hamilelikte de kullananlar varmış o tarz kremleri ama karanfil yağı ilaç gibi değil ya kullanılması sakıncalımı acaba ya
haziranin25i Nazl_Krdnz hamile kalmadan önce epilasyon a gitmiştim hamile kalınca dondurmak zorunda kaldım. Bacak ve koltuk altımda zaten kalmamıştı ama genital bölge öyle değil.. Makine ile kisaltiyorum yetişemediğim yerde eşim el atıyor 🙈
Nazl_Krdnz haziranin25i iyi yapıyorsun benimde ileriki dönemlerimde eşimden yardım isterim bence çekinilevek yada ayıplanacak bir şey değil kapama yüzünü ☺️ Eşim şimdiden diyor yardım ederim ama çok mecbur kalınca yardım edersin dedim Rabbim onları başımızdan eksik etmesin inşallah ❤️🤍