nisanmaral vala kuzum doktor col iyi bnde biliyorum gttim bnde ona
ama okdr para verip bulutta dogum yaapmak kotu yogun bakim unitesi bile yokmus burda arkadsim devlette dogum yapti bn yanindaydim ebelere bizzat sordum sizce özelmi devletmi diye onalrda kesinlikle burda dogr dedi ay vala bnde korkuom ama burda ki özel ozel gbi olmadigi icin bnde mecbur devlet düşünüyorum