afrasil mavi0811 merhaba canim senin adet donemin nasıl geciyor merak ettim , belin falan ağrıyor mu adet olmadan önce
mavi0811 afrasil benim gorumceminde cok oluyo agrisi ama bisesi yok kuzum bence bunu kafana takma neyden supheleniyosun kist falan mı
afrasil mavi0811 yok canım kist oluşup düşüyor basit kist bi kac kere olduda filmde birsey çıkacak diye
mavi0811 afrasil yok canım icini ferah tut benim cok tanıdıgm var oyle bu bunyeyle alakalı benimde kistim var ama agrı sıfir mesela
afrasil mavi0811 yumurtalık kisti mi canım teşekkür ederim icimi rahatlattn sen filmi doktora sordun mu