EdaMesut baktım canım gebe izlem polikliğinden almısım demek ki bu hafta gebelere bakıyo ınsallah gidince sıkıntı yaşamam sen odaları falan gördün mü dogumhaneyi vs bana da yakın bu hastane bende burda Doğum yapmayı düşünüyorum tabi güzelse 🤗beğenmezsem eğer Kartal ve Yakacık hastaneleri çok guzel benım Ablam ıkı doğumunu da Kartal’da yaptı olmazsa oraya giderim